piątek, 20 czerwca 2014

Summer definition


Dawno mnie tu nie było :c, dlatego że brak karty pamięci do mojej lustrzanki ogranicza mi realizowanie moich pomysłów na fajne posty, a nie chce was znowu męczyć zdjęciami z telefonową jakością. A post bez zdjęcia nie jest taki fajny ;p Niestety dziś muszę to znowu zrobić, bo bardzo nie lubię zaniedbywać bloga. Na szczęście mój tablet robi odrobinkę lepsze zdjęcia niż telefon, mimo że aparat mają niby ten sam ;p No nic, trzeba przestać się użalać i pójść w końcu do jakiegoś sklepu po kartę ;p 
A dziś przychodzę do was z moją definicją lata, czyli zestaw rzeczy które są moimi must have na lato:

Według mnie, jeśli chodzi o kolory to biel jest królową lata. Białe ubrania odzwierciedlają delikatność, zwiewność, lekkość i kojarzą sie z wakacjami :) W połączeniu z ciemnymi, bądź jaskrawymi dodatkami i ciężkimi butami potrafią stworzyć oryginalną i nie banalną stylizację. Dla mnie definicją lata jest połączenie delikatnej bieli jaką jest letnia sukienka (Orsay), z drewnianymi dodatkami- bransoletkami, plecionym naszyjnikiem z piórami i brązowo-musztardowymi sandałkami (VENEZA).Moim najważniejszym MUST HAVE jeśli chodzi o lato są okulary z ,,filtrem,, sepii <3 . Nie nawidzę w letni dzień nosić okularów które zamieniają słonecznę niebo w szarugę. Połączenie bieli z ciemnym drewnem kojarzy mi się z pięknymi tropikalnymi domkami na wyspach Bali albo Malediwach ^^ Kojarzy mi się to troszekę ze stylem BOHO, który uwieeeelbiam:D Do zestawu dołączyłam dwa super-letnie kosmetyki:



   MAX FACTOR -SMOKY EYE EFFECT (Eyeshadow)- dwustronny kremowy cień do smoky eye,po jednej stronie ciepły odcień ciemnego brązu z mikrodrobinkami mieniącymi się w słońcu, a po drugiej stronie piękne słoneczne złoto.

 ☼  Avon -złocisty balsam do ciała z mieniącymi się drobinkami ( idealny do nóg :3 )

   

Niedługo wyjazd do Gniezna, a później Szwecja ^^  będą zdjęcia <3
bye.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz