poniedziałek, 2 czerwca 2014

May favourites ! ♥


1. Clarins Creme desalterante paux normales a sechces ( krem Clarins do skóry normalnej i suchej DOUGLAS) - ten kremik musiał się tu znaleźć, bo jest to najlepszy krem jaki KIEDYKOLWIEK używałam. Genialnie nawilża, nie jest jakiś tłusty, powiedziałabym nawet że lekko matuje skórę, szybko i całkowicie się wchłania, nie zostawia na twarzy żadnej tłustej czy lepkiej powłoki i cudownie pachnie, bardzo delikatnie, nie drażniąco, zapach jest bardzo neutralny i przyjemny. Nie zauważyłam żadnej wady podczas stosowania tego kremu, i bardzo mi go brakuje ;) Jeśli miałabym możliwość nabycia go, zrobiłabym to bez żadnego zastanowienia (cena ok. 180zł)



2. Puder SYNERGEN- z rossmana za ok.10 zł , dostałam go na święta wielkanocne, szczerze mówiąc zawsze przechodziłam obok tych pudrów obojętnie, bo nie leżały nigdy w dziale kosmetyków kolorowych tylko zawsze gdzieś na dole w dziale z produktami do mycia i pielęgnacji twarzy. Cena też mówiła mi że nie jest to najlepszej jakości puder, dlatego sama bym się nie pokusiła żeby go kupić. Na szczęście go dostałam, i na dzień dzisiejszy jest to mój uluuubiony puder. Robi coś czego żaden puder nigdy nie robił. Matuje na bardzo długi czas, a przy tym nie zostaje na twarzy warstwa ,,mąki,, nie widać tego pyłu na włoskach twarzy. Buzia jest naturalnie matowa. Ja mam odcień Natur 04 i jest on dla mnie stworzony ^^

3. Pasta do zębów Perl drops Party Sparkle- Ostatnio moja mama przywiozła ze sobą spory zapas past Perl drops z Anglii, bo były dość tanie. Kiedyś kupowała je regularnie, i teraz znowu do nich wracamy :) Jedni wierzą  inni nie, ale ta pasta naprawdę wybiela zęby. Wiadomo, nie od razu po pierwszym użyciu, ale stosowana regularnie, delikatnie z tygodnia na tydzień wybiela zęby o jeden odcień. Ja u siebie zauważyłam różnice i jestem zadowolona, tym bardziej że zbliża się lato , a biały uśmiech jest dla mnie o tej porze roku bardzo ważny ^^

4. Essence eyebrow stylist set- są to dwa cienie do brwi w komplecie ze skośnym, twardym ,małym pędzelkiem , trzema szablonami z wyciętym kształtem, aby ułatwić modelowanie brwi (ja osobiście z tego nie korzystam) + instrukcja obsługi ;p. Cienie mają kolor przybliżony do naturalnego koloru brwi blondynki (jaśniejszy) i brunetki (ciemniejszy). Jako blondynka używam tego jaśniejszego, tamtego nawet nie ruszam ;p i kolor jest dla mnie jak najbardziej odpowiedni. Pędzelek jest idealny do brwi, nie za miękki , nie ma długich włosków, jest stworzony do modelowania brwi. Maluje i czesze brwi w jednym czasie :)

5. Perfum Versace bright cristal - perfumik, który właśnie w maju mi się skończył. W zasadzie nic innego nie mogę powiedzieć jak to , że pięknie pachnie. Zapach jest dość wyrazisty, Dla niektórych może troszkę duszący, dlatego polecam raczej na zimę. Mi słodki i ciężkawy zapach wcale nie przeszkadza, więc używałam go niezależnie od pogody ^^


Następnie standardowo tytuły moich ulubionych piosenek i teledysków miesiąca ^^


Kiedy byłam młodsza uwielbiałam projektować ubrania, do dzisiaj mi troszkę zostało ;p Zeszyty oznaczone 1 i 2 to notebooki do projektowania ubrań dla młodszych TOP MODEL, kupiłam je baaaardzo dawno i tam zaczynałam projektować. Jak dzisiaj oglądam pierwsze strony to płacze ze śmiechu, ale chyba ze wszystkim tak mam ;p numer 3 to ksiązka autorstwa Marie Vendittelli i Sophie Griotto FASHION BOOK, jest to książka, w której tworzy się swoją pierwszą poważniejszą i spójną kolekcję. cała książka to droga jaką projektant musi przebyć aby zamienić plany i projekty w rzeczywistość. Zaczyna się od nauki rysowania sylwetki i twarzy, po drodze projektujemy wzory tkanin, uczymy się dostosowywać wzory do konkretnych okazji, poznajemy typy ubrań, dopasowujemy kolory, dodatki, aż w końcu tworzymy własna kolecję, robimy modelkom fryzury i makijaże, tak aby podkreślały charakter naszej kolekcji i zaczynamy POKAZ :) Bardzo fajna książka , jest w niej mnóstwo rad, sposobów, przykładów, opisów sławnych projektantów.Pozwoli nam ona nie tylko rozwinąć się w kierunku projektowania ubrań, ale także pomoże znaleźć nam , nasz własny styl. ,,Ta ksiązka to Twój pierwszy krok do wymarzonej kariery w świecie mody,,







Bye. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz