czwartek, 18 lutego 2016

Ogólnopolski kongres kosmetologii i medycyny estetycznej


Hej kochani ! Niektórzy z Was wiedzą, że ubiegły weekend spędziłam w Warszawie, a konkretnie byłam na ogólnopolskim kongresie kosmetologii i medycyny estetycznej. Dla tej części z Was , która zastanawia się co tam robiłam- otóż studiuję kosmetologię i jestem jej wielką maniaczką więc każde tego typu iwenty bardzo mnie interesują :D Mój młody wiek i fakt iż jestem na pierwszym roku nie był żadnym problemem dla przemiłych organizatorów kongresu. za szczególnie miłe słowa i mega wsparcie dziękuję Edycie Babuli ! Tacy ludzie mega motywują :D ale do meritum. Kongres odbył się w hotelu Novotel w centrum Warszawy. Był naprawdę świetnie zorganizowany, przyjechali przedstawiciele znanych marek kosmetycznych, były genialne wykłady, dobre tematy, które naprawdę mnie interesowały , wykształceni wykładowcy, którzy umieli wybrnąć niekiedy z bardzo trudnych pytań, no i poznałam świetną koleżankę, z którą przebyłam całe dwa dni kongresu- Ewelinę :D Nie zawiodłam się ani w 1 procencie, wręcz było jeszcze lepiej niż to sobie wyobrażałam! Nie będę Was tu zanudzać tematami jakie były poruszane na kongresie, ale za to wrzucę kilka zdjęć i małą relację :D




       Z Eweliną słuchamy o zaawansowanym  USG do badania skóry

      Panel dyskusyjny (siedzę z tyłu ;P )


     

Kosmetolog Anna Mazur i  Żaneta Stanisławska...


...jest Ona mega motywującą i pogodną osobą. Osobiście bardzo mnie inspiruje :)





little selfie ;P



Podczas wykładu 

Widok z okna mojego pokoju <3

<3

Było naprawdę cudownie! I zachęcam Was do kształcenia się i inwestowania w swój rozwój bo naprawdę warto! Przy okazji macie możliwość poznania wielu osób, które mają podobne ambicje i zainteresowania ! :D

Na koniec króciutka wideo relacja z pierwszego dnia kongresu ;)


Dodatkowo podczas kongresu zostałam zwyciężczynią konkursu Hana travel i lecę na malowniczą Sri Lankę !



Nie mogę się doczekać ! :D




2 komentarze: