piątek, 17 lutego 2017

Clarisonic LUXE Cashmere cleanse brush head


Jeśli masz skórę wrażliwą, z trądzikiem czy delikatną, lubisz czuć, że twoja skóra jest doskonale oczyszczona, ale boisz się używać szczoteczek manualnych, a co dopiero sonicznych to jest coś dla Ciebie! :D Mając skórę trądzikową zauważałam, że używanie clarisonica nie do końca mi służy. Przy skórze problemowej należy szukać najdelikatniejszych rozwiązań. Ja w tamtym czasie używałam szczoteczki Sensitive do każdego rodzaju cery. Mimo łagodnie brzmiącej nazwy okazała się być dla mnie zbyt szorstka, podrażniała moją skórę, nie było mowy o codziennym oczyszczaniu tą szczoteczką, a dodatkowo przez swoją szorstkość powodowała nasilenie trądziku. Rozstałam się z Clarisoniciem na ponad rok. Teraz kiedy trądzik jest już tylko wspomnieniem postanowiłam do niej wrócić i poszukać czegoś łagodniejszego. Byłam nastawiona na zakup szczoteczki Delicate, ale ku mojemu zaskoczeniu na półkach pojawiły się nowe, jak dotąd najdelikatniejsze szczoteczki przeznaczone do skóry problemowej i bardzo dojrzałej. Różnica cenowa między tymi dwoma jest niewielka, bo ok 20 zł, ale jeśli chodzi o delikatność to jest przepaść :D w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)


Już na pierwszy rzut oka widać jak mięciutka jest :) Mycie nią to sama przyjemność. Dodatkowym plusem samej szczoteczki jest to, że do dokładnego umycia potrzeba dosłownie kropla lub dwie ulubionego żelu do mycia, ponieważ powoduje, że super się pieni, więc jest to spora oszczędność :D


Niezwykła delikatność nie wyklucza też idealnego peelingu :) Skóra po umyciu jest bardzo gładka i miła w dotyku. Nie jest podrażniona i zaczerwieniona. Dzięki falom sonicznym jest dobrze dotleniona, oczyszczona a mikro masaż poprawia jej ukrwienie i produkcję kolagenu i elastyny :)
Dla mnie jest to idealny produkt! Mycie twarzy zajmuje mi teraz o wiele mniej czasu, a skóra oczyszczona 5 krotnie lepiej niż manualnie :D

Jedwabne włoski szczoteczki są dłuższe niż standardowo i tak delikatne, że niezwykle gładko poruszają się po skórze, nie narażając jej na rozciąganie czy szorowanie. Końcówka jest kompatybilna z modelami Clarisonic MIA2, Clarisonic ARIA i Clarisonic PLUS. 
Jeśli dla Ciebie tak jak dla mnie wszystkie pozostałe szczoteczki Clarisonic są zbyt szorstkie, to seria LUXE powinna zadowolić Cię w stu procentach ! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz