sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie 2016!



Witam Was po mega długiej przerwie ! :)
Dziś (jak wszyscy wiecie) jest wyjątkowa noc, bo zaczynamy NOWY, mam nadzieję, że przepełniony radością, sukcesami i niezapomnianymi chwilami ROK! Rok 2016 mogę opisać jednym słowem jako NIESAMOWITY :D I jeśli nadchodzący byłby taki sam, albo nawet lepszy to byłabym szczęśliwa :D
W tym poście chciałam się z Wami podzielić wspomnieniami z kończącego się właśnie 2016 roku ;) miłego odbioru :D 

Niedawno znalazłam listę moich postanowień noworocznych, która wyglądała mniej więcej tak:

- Nie jeść śmieciowego jedzenia
-znaleźć pracę
-oszczędzać pieniądze
-otoczyć się pozytywnymi ludźmi
-pozbyć się trądziku
-niczego się nie bać 

i powiem Wam szczerze, że w mniejszym lub większym stopniu, ale udało mi się je wszystkie zrealizować :D W 2017 moje cele będą na pewno mniej oczywiste i niebanalne, będzie więcej pracy i rozwoju i liczę na to, ze podsumowanie przyszłego roku będzie równie zadowalające ;P trzymajcie kciuki! 

1.
Już kilka dni po nowym roku zakupiłam bilet na Ogólnopolski kongres Kosmetologii i Medycyny estetycznej. Uznaję takie eventy za dobrą inwestycje i możliwość skutecznego rozwoju, ponieważ moim zdaniem żadna szkoła nie jest w stanie przekazać wiedzy na takim poziomie jak wieloletni specjaliści, doktorzy i eksperci z dziedzin kosmetologii i medycyny. Takim o to sposobem w LUTYM znalazłam się na kongresie. Było wspaniale, to były cudowne dwa dni w otoczeniu świetnych ludzi i magicznej Warszawy 


Jakiś czas temu Strona Ogólnopolskiego kongresu udostępniła mój post i napisała kilka przemiłych słów na mój temat. MIÓD na serce :D 

2. Następnym dla mnie wielkim wydarzeniem, było odwiedzenie znajomego w Międzyrzecu Podlaskim. Proste, ale cudowne w swej prostocie miasteczko :) Będę wspominać ten czas od końca życia. To właśnie tam powstał krótki filmik z moim udziałem produkcji wspomnianego wcześniej kolegi Przemysława Niewęgłowskiego (pnmedia.eu). Na maksa utalentowany i pracowity chłopak! Dużo mnie nauczył i uśmiałam się przez niego do łez kilkaset razy :P 


3. WAKACJE! 
W tym roku jak dobrze wiecie byłam na wakacjach w Omis :D Było MEGA! Zostawiłam tam cząstkę swojego serca :D Spaliłam się na węgiel tak, że nie mogłam chodzić, ale na szczęście już pod koniec, więc zdołałam w pełni korzystać z wakacji :D 









4. LISTOPAD! To miesiąc,, w którym wydarzyły się trzy cudowne wspomnienia :D Zaczynając chronologicznie od moich urodzin, które spędziłam z najbliższymi w mojej ulubionej restauracji Manekin w Poznaniu. Było przeuroczo i przemiło <3



Drugim wydarzeniem był wymarzony i dłuugo wyczekiwany koncert Justina Biebera w Krakowie! :D





Ostatnim, ale najlepszym wydarzeniem tego roku były narodziny mojej drugiej siostry <3


5. W GRUDNIU zakończyła się moja terapia Izotekiem i W KOŃCU wyleczyłam się z trądziku z którym walczyłam już dobre 5 lat :/  Jestem przeszczęśliwa! :D

Dziękuję wszystkim, dzięki którym ten rok był taki wspaniały, tym którzy byli przy mnie kiedy miałam gorszy czas i pomagali mi jak tylko potrafili oraz tym którzy ze mną triumfowali małe sukcesiki :D Dziękuje że jesteście!
Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU! :*
a tymczasem lecę się dobrze bawić! :D 

1 komentarz:

  1. Świetne podsumowanie :) dużo się działo w tym roku :)

    http://szmaratka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń