wtorek, 20 września 2016

Pomysł na...

...Szybki i zdrowy obiadek 

Co będzie Wam potrzebne?
- Warzywa ! według upodobań :) Ja do swojego obiadu dodałam paprykę czerwoną i żółtą, seler naciowy,cebulkę i cukinie.
-makaron z ryżu brązowego
-pierś z kurczaka
-przyprawy, także według upodobań :) ja użyłam kurkumy, słodkiej papryki i przyprawy do kurczaka
-bezzapachowy olej kokosowy







Dokładnie myjemy i kroimy warzywa



Kurczaka kroimy w podłużne paseczki


Wkładamy kawałki kurczaka do plastikowej torebki, wsypujemy wszystkie przyprawy i dokładnie wszystko mieszamy

Dzięki temu unikniemy trwałych przebarwień na desce do krojenia :)



Smażymy kurczaka na oleju kokosowym, a następnie przykrywamy go wszystkimi warzywami i dolewamy trochę wody

Dusimy pod pokrywką do momentu, aż warzywa staną się miękkie


W tym czasie wrzucamy makaron do wrzątku. Makaron ryżowy gotuje się tylko 3 minuty, a mięknie od razu po włożeniu do wody (ledwo zdążyłam zrobić zdjęcie :D), dzięki czemu oszczędzamy dużo czasu :)

 Warzywa są miękkie więc pozostaje tylko nałożyć je na talerz :)





SMACZNEGO ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz