czwartek, 2 kwietnia 2015

Clarisonic Mia 2 !


Każdy z Was na pewno miał lub ma swoje największe marzenia.
 Jednym z moich marzeń było zostać właścicielką kultowej szczoteczki
 sonicznej do twarzy Clarisonic Mia 2.
 Zawsze przechodząc obok  SEPHORY wzdychałam do clarisoniców i 
mówiłam, że kiedyś któryś z nich na półce będzie mój.
 I tak 17 listopada 2014 w dniu moich urodzin to marzenie się spełniło.
 MAM JĄ! i dziś przychodzę do Was z jej recenzją :3 




Moja szczoteczka jest klasyczna biała, w sprzedaży są również
 pastelowe róże, błękity, wiśniowa czerwień oraz wymyślne wzory
 typu zebra, panterka itd., ale te są już trudno dostępne.
Mi osobiście zawsze najbardziej podobała się właśnie biała, bo jest
 uniwersalna i nie ma ryzyka, że kiedyś mi się przestanie podobać.
 W zestawie dostajemy szczoteczkę clarisonic Mia2, ładowarkę
 (co ciekawe- na magnes) mały żel do mycia twarzy clarisonic,
 oraz podróżne etui, które naprawdę bardzo się przydaje .
 Mia 2 różni się od zwykłej tym, że w dwójce można dostosować
 sobie prędkość obrotów oraz szczoteczka sygnalizuje poprzez
 pojedyncze wibracje, kiedy czas zmienić partię twarzy
 (np. z policzka na czoło).Każda partia twarzy ma swój 
określony czas do mycia. 
Policzki dostają najwięcej czasu, bo do nich dochodzi
 jeszcze nosek, krótszy czas jest przeznaczony na mycie czoła i brody.
 Łączny czas mycia wynosi 60 sekund.
 Jest to w zupełności wystarczająco żeby dokładnie umyć całą buzie.
Ja używam jej dwa razy dzinnie rano i wieczorem.



Często padają pytania : Czy ona faktycznie coś daje? 
Czy warto wydawać tyle
 kasy na jakąś szczoteczkę?
 Czy nie lepiej umyć buzie rękoma,
 albo szczoteczką manualną?

 Moja odpowiedź na to pytanie brzmi ZDECYDOWANIE WARTO,
 wiadomo, cena może przerażać, ale trafiają się przeceny,
 można nie raz dostać ją za pół ceny, albo 200 zł tańszą.
 Można także poszukać jej w internecie, ale tam bym uważała,
 nie trudno o podróbkę.  Można to oczywiście sprawdzić łatwo po
 numerze seryjnym, ale wtedy może być już za późno.
W salonach SEPHORA mamy 100% pewność oryginalności
 produktu. Teraz dlaczego warto? Bo naprawdę działa. 
Mam problem z moją cerą i nawet nie
 chce myśleć jakby wyglądała teraz gdyby nie Clarisonic.
 Skóra po myciu jest wyraźnie oczyszczona i  świeższa.
 Podczas mycia pozbywamy się starego naskórka, dodatkowo
 masaż pobudza produkcje kolagenu przez co znacząco
 opóźnia procesy starzenia się skóry.
 Po umyciu mam pewność,że nie zostało ani grama makijażu,
 skóra jest wypoczęta, zrelaksowana i gotowa na nakładanie 
kolejnych kosmetyków.
 Co ciekawe, mycie tą szczoteczką powoduje, że kremy, serum itp.
 działają do 4 razy lepiej,  a to dlatego, że fale soniczne docierają głęboko 
w skórę, dzięki czemu krem wchłania się jeszcze głębiej i
 jeszcze lepiej działa. Udowodnione jest, clarisonic myje buzię 
do 6 razy lepiej niż nasze dłonie.




Jeśli chcemy, żeby szczoteczka długo nam służyła, trzeba zadbać
 o odpowiednią jej konserwacje. Ważne jest,żeby po myciu umyć 
wymienną główkę jak i środek szczotki, potem dokładnie osuszyć.
 Następnie nie polecam jej składać i przykrywać główki od razu
 pokrywką, ponieważ wilgoć może powodować niemiły zapach.
 Powinno się od razu główkę położyć na grzejnik lub inne ciepłe
 miejsce i pozostawić tam do całkowitego wyschnięcia. Później 
można ją z czystym sumieniem schować nawet w etui :) Jeśli chodzi
 o to czym myć włoski, to ja polecam delikatne kosmetyki, w końcu
 myjemy nią buzie. Płyny do kąpieli niemowląt i dzieci spiszą się na 100%.
Należy pamiętać, że co 3 miesiące trzeba wymieniać główkę 
na nową (do wyboru jest szczotka z niebieskim paskiem DEEP CLEAN
dla skóry tłustej i mieszanej,z zielonym paskiem ACNE dla skóry
trądzikowej, z czarnym paskiem i białym plastikiem SENSITIVE
dla każdego rodzaju skóry, z czarnym paskiem i niebieskim
plastikiem  DELICATE dla skóry wrażliwej)

Szczoteczka jest bardzo ładnie wyprofilowana, dzięki czemu wygodnie
 się ją trzyma i jak do tej pory nigdy nie wypadła mi z rąk :) Nigdzie
 się bez niej nie ruszam, absolutnie jest moim MUST HAVE ! <3


Karo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz