niedziela, 5 kwietnia 2015

Best Books in my life

 Mam nadzieję, że spędzacie  święta w 
gronie najbliższych i cudownej atmosferze :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją najlepszych książek jakie
w życiu czytałam ! Są naprawdę niezwykłe,  ponadczasowe
i godne Waszej uwagi  :) 
Oto one : 



Jestem pewna, że wszystkie lub  prawie wszystkie z nich są Wam 
bardzo dobrze znane :)




1. Dale Carnegie ,,Jak zdobyć przyjaciół i zjednać w sobie ludzi,,
tytuł brzmi dość desperacko, i pewnie wiele osób przeszłoby
obojętnie chociażby dlatego, że nie doskwiera im problem
braku przyjaciół. Otóż książka ta ma do zaoferowania dużo
więcej niż tanie porady. Jest to cudowny poradnik jak żyć,
aby osiągnąć sukces w życiu prywatnym, zawodowym i 
każdym innym :D motywowana jest prawdziwymi historiami
prawdziwych ludzi. Jest niewiarygodnie wciągająca, i ma w sobie
tyle faktów życiowych, że podczas czytania niejednokrotnie
zawitał uśmiech na mojej buzi. Są tam też cenne lekcje dla ludzi,
którzy zbłądzili w życiu. Chętnie poleciłabym ją mojemu tacie :)
Autor książki żył w latach 1888 - 1955, i opisuje losy ludzi jego
pokolenia, wszystkie jego wnioski, które wysunął podczas
obserwacji zachowań ludzi w pewnych sytuacjach można
wykorzystywać do dnia dzisiejszego, ponieważ wiedza dotycząca
psychologii ludzkiej jest niezmienna , ponadczasowa  i bardzo
przydatna w wielu sytuacjach.
Bardzo polecam tę książkę ludziom, którzy chcą osiągnąć sukces
na jakimś polu, ale nie do końca wiedzą od czego zacząć, jest
tam masa wskazówek jak kierować swoim życiem, aby było
jeszcze lepsze jakościowo.


2. Keri Smith ,,Zniszcz ten dziennik,, 
Znany już pewnie przez każdego bestseller ,,Zniszcz ten dziennik,,
urzekł mnie już pierwszego dnia, gdy pojawił się na półkach Empik'a
Zaciekawiła mnie na początku okładka, zastanawiało mnie co jest
w środku, byłam przekonana, że to zwykła książka. Myliłam się.
Stałam przy regale z ,,news'ami,, jakieś 20 minut, przewracając
każdą kartkę z świetnymi wyzwaniami myśląc ,,o matko jak tak można?,,
mam ogromny sentyment do książek, jak są nowe
to boję się je mocniej wygiąć, a tu takie rzeczy trzeba z ta książką 
wyprawiać ;p no nic.. stwierdziłam, że pomoże mi to się przełamać
i przy okazji puścić wodzę fantazji :D dziennik jest super ;p
pierwsze zadanie jakie wykonałam to było podeptanie dziennika.
Zrobiłam to w samym centrum galerii handlowej, wszyscy się na 
mnie patrzyli jak na nienormalną, ale taki też miałam w tym cel ;p
przełamywać swoje lęki :D
Dziennik daje mi wiele frajdy, jest już po wielu przejściach, ale też
jeszcze wiele go czeka :D Osobom, które jeszcze go nie mają 
polecam biec do najbliższej księgarni :D


3. Regina Brett ,,Jesteś cudem,,
Kolejna na pewno bardzo dobrze Wam znana Książka z serii
150-ciu lekcji. ja zawsze czaiłam się na tą ,,Jesteś cudem,, 
tytuł najbardziej mnie przekonał :)
Bardzo mi ona przypomina wyżej wymienioną książkę ,,Jak zdobyć
przyjaciół...,, z tego względu, że oby dwie zawierają świetne
porady dotyczące lepszego życia. Pokazuje ona, że wszystko 
jest w życiu możliwe, wystarczy jednak tylko czegoś chcieć
i po to sięgnąć. Udowadnia,że tylko my i nasze lęki są w stanie
nas samych powstrzymać od spełniania marzeń. świetnie czyta
się ją po jednej lekcji na jeden wieczór. Jednak trudno się powstrzymać,
żeby nie połknąć jej od razu w całości :3 Uwielbiam książki
tego typu, i jeśli tylko będę miała możliwość z wielką chęcią przeczytam
pozostałe dwie książki z tej serii :) Są mega motywujące !


4. Judy Bartkowiak ,,NLP w ćwiczeniach,,
To dopiero coś! Znalazłam tę książkę w Empiku na wyprzedaży
wystarczyło, że zerkłam na zaledwie parę stron i już wiedziałam,że musi
być moja. Jest to książka napisana w formie zeszytu ćwiczeń.
Jest tam teoria jak i praktyka, co daje niesamowite efekty !
Bo to właśnie praktyka czyni mistrza, czasami czytanie nie wystarcza.
Dzięki niej trwale można zmienić swoje złe nawyki, zmienić
patrzenie na świat, można naprawdę bardzo sobie pomóc i
zmienić dotychczasowe życie na swoje wymarzone!
Naprawdę bardzo się cieszę, że są ludzie, którzy zajmują się
tym, i piszą tego typu książki-ćwiczenia dla  ludzi, którzy
sami nie mają możliwości albo motywacji żeby coś zmienić
w swoim życiu. Jest jeszcze kilka książek z tej serii jak
pewność siebie czy zapamiętywanie na które też
warto zwrocic uwage.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz