czwartek, 26 lutego 2015

Targi mody Poznań ♥


Dzisiaj byłam na TARGACH MODY W MTP ! Skorzystałam z zaproszenia, które otrzymałam od Fashion School, Dziękuje! :) Bardzo fajnie spędziłam tam czas :) obejrzałam masę pokazów kolekcji autorskich  YOUNG FASHION FOR SALE, przejrzałam mnóstwo ciuchów i akcesorii :D Każdy z pokazów był bardzo ciekawy, mało który nie przypadł mi do gustu, jednak było kilka pokazów, które wyjątkowo mnie urzekł i trafiły prosto w moje serce. Są to marki DeVu Diany Walkiewicz , Mapepina oraz Brainwash. Kolejność nie jest przypadkowa ;) Niewątpliwie kolekcja DeVu mnie oszołomiła. Każda sukienka była wyjątkowa i bardzo w moim stylu :D Co jedna modelka to większy uśmiech na mojej twarzy :) Jeśli mogłabym cofnąć się w czasie, to na moją studniówkę napewno szukałabym sukienki właśnie tej marki.







Zdjęcia także nie mają przypadkowej kolejności ;) Pierwsza czarna sukienka zrobiła na mnie największe wrażenie, nie mogłam oderwać oczu :D


Marka Mapepina urzekła mnie fajnymi casualowymi ubraniami :) w kolekcji występowały czerń, biel, odcienie szarości, jednak mi bardzo spodobały się te pastelowe :) I do tej chwili z głowy nie może wylecieć mi słodka pudrowo różowa bluza, którą chętnie bym przygarnęła do mojej szafy oraz płaszczyk w pastelowe moro :D



Na pierwszym i ostatnim zdjęciu jest wyżej opisana bluza, a na drugim i ostatnim płaszczyk :3

Ostatnią marką, która mi jest w mojej top trójce jest marka Brainwash. Osobiście bardzo skojarzyła mi się z marką Mr.GUGU & Miss GO, z uwagi na podobieństwo wzorów. Jednak mi się strasznie takie wymysły podobają i sama założyłabym cukierkowe legginsy, Czy bluzkę w Kotki z pizzą :D 


Zdjęcia oczywiście nie przedstawiają całych kolekcji, ponieważ byłoby ich tu bardzo dużo. Ponad to na dzisiejszych targach swoje autorskie pokazy zaprezentowali  studenci Uniwersytetu artystycznego w Poznaniu oraz inne marki z pokazów YOUNG FASHION FOR SALE :













 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz