czwartek, 4 września 2014

Recenzja! ♥


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kultowej szczotki do włosów TANGLE TEEZER compact. Przeczytałam wiele opinii na jej temat, i bardzo wiele dziewczyn uznaje ją jako cudowny wynalazek i zbawienie dla włosów. Wydaje mi się, że te wspaniale opinie pisały te z Was, które używały tradycyjnych plastikowych szczotek do włosów lub co gorsza grzebieni ;D na mnie nie zrobiła ona AŻ TAK dużego wrażenia, ponieważ używałam szczotki z miękkim włosiem, która tak jak tangle teezer nie wyrywa włosów i czesze je praktycznie bezboleśnie.. JEDNAK ...
moja szczotka z włosia czesała jakby tylko wierzchnia warstwę włosów, a teezer dosięga aż do samej skóry głowy, przyjemnie przy tym masując ♥ rozczesuje włosy idealnie od czubka głowy po same końcówki włosów, i już nie pamiętam uczucia ciągniętych przez szczotkę włosów :D nie mogę powiedzieć jednak że nie tracę włosów przy czesaniu. Wiele dziewczyn pisze, że dzięki tej szczotce wypada im coraz mniej włosów, rosną szybciej i tego typu cuda.. Ja codziennie rano po czesaniu wyjmuje spory pęk włosów, więc jeśli chodzi o wypadanie włosów, to nic się nie zmienia ;p
Ja posiadam wersję kompaktową i osobiście bardziej ją polecam, bo ma wiele zalet :) Szczotka jest malutka, ale nie za mała, kilkoma ruchami spokojnie uczeszecie całe włosy, jest zamykana, dzięki temu ,,włoski,, się nie niszczą, kiedy trzymamy szczotkę w torbie czy plecaku, można ją wszędzie ze sobą zabrać i moim zdaniem taki mały teezer wygląda o wiele bardziej uroczoo :3 



Czas na recenzję suchych szamponów BATISTE! Chyba każda dziewczyna w Polsce wiedziała  o tym że słynne batiste są w supermarketach ,,Biedronka,, i wiele z Was skorzystało z tej okazji i je zakupiło :D w tym ja :) Posiadam ..z tego co kojarzę wszystkie zapachy jakie były w sprzedaży, jednak moim ulubionym jest ,,fresh,, a zaraz po nim ,,wild,,. Słyszałam o nich bardzo często, ale nigdy nie miałam możliwości ich kupienia :c ale kiedy już przybyły do Biedronki ,okazały się  najlepszą inwestycją życia :D ♥ Uwieelbiam te szampony! działają znakomicie! :D oczywiście nie należy zaprzestawać mycia włosów :D ale jest to idealne rozwiązanie, kiedy mamy 2-3 dniowe włosy, a musimy pilnie i szybko gdzieś wyjść do ludzi ;p włosy po spryskaniu staja się suche, zyskują na objętości , wyglądają i pachną jak umyte! :D a co najlepsze nie pozostawia białego ,,pudru,, na głowie, jedynie delikatny nalot, który łatwo da się całkowicie wyczesać :D 

                                                                                                                                       ~ Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz