sobota, 13 września 2014

Coffee peeling !

Coffee peeling


Hejka, dziś podam Wam ,,przepis,, na kawowy peeling mojego autorstwa :) Dodam, że spisuje się lepiej niż jakikolwiek peeling kupiony przeze mnie, pewnie przez to, że w chemicznych peelingach jest masa żelu/kremu czy innej bazy, a dość mało drobinek. Drobinki kawy są dość szorstkie, praktycznie niezniszczalne i jest ich maaasa, dlatego mam pewność że każda partia mojej buzi będzie dokładnie wypeelingowana tak jak powinna :D przejdźmy do składników :


                                                                  Kawa czarna sypana
                                                                  Oliwa z oliwek
                                                                  Olej z avokado
                                                                  Olej kokosowy
                                                                  Troszkę zeskrobanych płatków mydła 
                                                                (ja używam mydła borowinowego z Tołpy)









Na koniec możecie dodać odrobinkę wody :) ale bardzo malutko! 
dzięki olejom i bardzo efektywnemu peelingowi wasza skóra po umyciu będzie tak mięciutka i gładka jak NIGDY! :D 

enjoy    ~ Karo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz