sobota, 24 maja 2014

Lazy days ♥





            muffinka (Home&You)
             Świeca (Yankee Candle)



     Truskawkowo arbuzowy koktail



      Arbuz





Heej :) Tak strasznie chciałam już mieć te wakacje , a jak już je mam to nic mi się nie chce robić. Dwie godziny w ciągu każdego dnia zabiera mi od pewnego czasu rozciąganie, ponieważ zaczynam uczyć się trudniejszych figur akrobatycznych, a potem tańca ^^ może za późno, może nie, ja jestem raczej zdania że na nic nie jest za późno, wystarczy tylko chcieć :) Pierwszym celem jest szpagat,a potem się zobaczy :) Pogoda super przez cały czas, więc już lepiej chyba być nie może. Niestety od czerwca czas myśleć o jakieś pracy :c więc leniwe wakacje nie potrwają zbyt długo :c
Przedwczoraj pojechałam na ,,wycieczkę krajoznawczą,, do centrum handlowego :D i zupełnie nie planując tego, kupiłam parę butów i perfum :



Buty z Deichmanna coś na kształt vansów, a że były bardzo tanie to kupiłam jeszcze perfumik Ck IN2U, o którym myślę  już dosyć długo ;p i idealnie się złożyło że był w przecenie w rossmanie za 99zł , niestety tylko do wczoraj więc jeżeli ktoś się też na niego czaił, to pozostaje internet.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz