niedziela, 6 kwietnia 2014

Warsaw trip!

Hej hej hej ^^ dawno nie było żadnego posta , więc czas nadrobić :) Tak więc jak widać po tytule byłam wczoraj w WARSZAWIE! Pociąg miałam na 12.26 wiec w Warszawie byłam ok. 15.10 i pojechaliśmy do Złotych tarasów. No i oczywiście spełniło się jedno z moich największych marzeń.. mianowicie.. odwiedzić BATH & BODY WORKS <3 Zawsze tak straaasznie chciałam tam być i wąchać te mydełka :3 Mają na prawde piękne i długotrwałe zapachy! wypróbowałam prawie wszystkie :3 i dostałam w prezencie jedno z nich ( Paris AMOUR ) , pachnie przecudownie i do tego jest to mydełko które dozuje się w postaci pianki :3



mydełko gentle foaming hand soap PARIS AMOUR 29 zł (Bath &Body Works


 Teraz w co byłam ubrana ? mój outfit był bardzo prosty i neutralny ;p biała koszuleczka (reserwed ok.20zł), spódnica ( H&M ok. 70zł), czarne rastopy, buty (converse ok.250zł) , kokarda (Claire's 20zł) , bransoletki (H&M 20zł) , pierścionek moustache (New Yorker ok.10zł) :








Załapaliśmy się też na szóstą edycje FASHION DESIGNER AWARDS, było super :)  see U soon <3 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz