piątek, 18 kwietnia 2014

Princess of Palace

Przedostatni post przed świętami wielkanocnmiii ! Dzisiaj mam dla was znowu dość przeciętny zestaw, bo szczerze mówiąc nie spodziewałam się dzisiaj zdjęć.. jednak znalazłam się w tak pięknym miejscu że aż szkoda było nie porobić kilku fotek :) mianowicie jest to Pałac w Ciążeniu. Na prawdę robi wrażenie, bynajmniej na mnie. Ogólnie stwierdziłam że nie mam (przynajmniej na razie) szczególnego daru do rozpisywania się na moim blogu :c może z czasem przyjdzie mi do głowy więcej pomysłów, a tymczasem postaram się zaspakajać wasze oczy zdjęciami :) PS. ścięłam sporo włosów :o


Pałac w Ciążeniu


 OUTFIT 






Spodnie (Promod 99zł)
 buty (Converse 200zł)
koszulka (Reserved 20zł)
sweterek szary z kapturkiem (Reserved (stary)
 kurtka (MOHITO 199zł)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz