niedziela, 23 marca 2014

Bioderma Sensibio H2O


tyyyle wygrać :D no więc jakiś czas temu ..właściwie dość dawno bo z dwa miesiące temu dowiedziałam się że zajęłam pierwsze miejsce w konkursie ,,milionowa butelka Sensibio H2O,, byłam mega w szoku, bo szczerze mówiąc wcale się tego nie spodziewałam :) i do tego pani z biodermy zadzwoniła do mnie dosłownie parę minut po tym jak przyjechałam do domu po oblaniu egzaminu na prawo jazdy, także wiedzieli jak poprawić mi humor :) musiałam czekać całe dwa miesiące.. ale opłacało się!!! bioderma sensibio H2O to zdecydowanie mój ulubiony produkt do demakijażu i oczyszczania twarzy pod słońcem! jedyne co może odpychać to cena, mój problem na szczęście znikł, bo mam cały roczny zapas ;p i to jeszcze butelek 500 ml, gdzie jedną taką zużywam w ciągu ok. 3 miesięcy ;P z tego taki wniosek że naprawde warto brać udział w konkursach, bo może akurat los się do was uśmiechnie :) see u soon :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz